מדריך לעולם תיקי הנשים

תיקי נשים

אופנה מנצחת מבוססת על מיקס אנד מאץ' בין פריטי לבוש לאביזרים משלימים ואם יש פרטנר נאמן שצמוד לכל אחת הרי זה התיק.
זירת התיקים מתקתקת ורוחשת טרנדים ומגמות – דגמים מעוצבים ואינספור סגנונות וכל אישה יכולה לבחור את השידוך המושלם עבורה או להחליף את הדגמים בהתאם לאופי האירוע, הסטייל המועדף, התאמה לבגדים ולשלב בין פונקציונאליות וסטייל.
לפניכם מדריך מקיף להכרות מעמיקה עם תיקים לנשים וטיפים כיצד לבחור את הפרפקט מאץ' לכל אירוע, הופעה וטעם אישי:

באנר דק אסותא

לתלות להצמיד או לשאת אתך – בחרי את הסגנון המועדף

תיקים לנשים לובשים צורות שונות ומגיעים במגוון סגנונות לנשיאה וכל שצריך זה לבחור את הסגנון המבוקש. דגם שיושב על אזור הכתף כולל לרוב רצועה שאפשר לכוונן בהתאם לאורך המבוקש כך שיהיה קל לשאת על הכתף והוא יכול להבליט מאוד את הבגד, כי הוא לא גונב את תשומת הלב של הלבוש אלא רק מוסיף טוויסט מהצד, דגם בעל כתף מוצלב נלבש לרוב בצורה אלכסונית ואילו תיק יד נועד לנשיאה ביד.
הבחירה תלויה במקום אליו הולכים כאשר לאירוע יתכן שתעדיפי דגם קומפקטי בעוד ללימודים יתכן שההעדפה תהיה לטובת דגם נשיאה ולטיולים תרמיל גב או להליכות קצרות פאוץ' מדוגם לכתפיים.

מה בין עסקים ויומיום לתיקים?

תיק לענייני עבודה הוא לרוב תיק בו ניתן לאחסן את כל הניירת, היומן, מחברות ומחשב נייד והוא לרוב מגיע בצורת מזוודה או בצורה של תיק גב ורב תכליתי ומרווח להפליא.
כך למשל, הוא כולל תא אחסון ייעודי מרופד לשמירה על הלפ טופ וכן תאים בגדלים שונים שמאפשרים חלוקה חכמה ונוחה של פריטים שונים בתאים שונים הנסגרים בצורה נוחה באמצעות רוכסן. לפגישות עבודה ונסיעות עסקים יתכן שתרצי לבחור מזוודה או תיק בעל מראה אלגנטי בעל מבנה שמשדר נוכחות, בעל אמירה, במראה מלוטש.
לעומת זאת, ליום יום יתכן מאוד שתעדיפי תיקי קז'ואל עשויים מקנבס או כותנה, עור, זמש, בגרסאות מעודנות, וינטאג', מראה בלתי מתאמץ, גוון קלאסי וכדומה.

דגמים לכל טעם

הפרשנות העיצובית של מעצבים שונים בתקופות שונות הפיקה תוצרים מסוגננים והיום המבחר מסחרר, החל משלל סוגים מתיקים במראה נינוח ורפוי ועד דגמים פורמאליים יותר או דגמים בעלי מראה מבריק, זוהר, בטאץ' נוצץ. אפשר למצוא דגמים עשויים מעור משובח בעל עמידות גבוהה, ששומר על מראה אטרקטיבי לאורך זמן לצד דגמים טבעוניים נטולי עור חזקים ואיכותיים במרקמים מעניינים.
מההיבט הצורני, המעצבים לא טומנים ידם בסקיצה ואפשר למצוא צורות עגולות, אליפטיות, בצורת קופסה ומלבני, ארנקים עם שרשרת ועוד.
כמו כן, ישנן תוספות שמשדרגות את הפריט בין אם אבזם גרנדיוזי או פרנזים, שיבוצי פייטים, רקמה פרחונית, שימוש בבדים מפוארים ועשירים כמו סאטן ועוד.

באמנות הנשיאה – הגודל קובע

בבחירת הדגם הבא שלך, שקלי את נושא הגודל על מנת שהדגם יוכל להכיל את כל מה שתרצי לשאת אתך במיוחד אם את רוצה לפנות ידיים, זקוקה לפריטים חשובים תמיד אצלך, אולי את צריכה דגם שמתאים לתנועה חופשית ולא יכביד עלייך.
לעיתים תרצי אתך תיק יד קטן ולעיתים תיק כתף בינוני, תיק קש לחוף הים או תיק עור לאירוע רשמי, קלאץ' למסיבה המתאים לנשיאה של פריטים אישיים קטנים או דגם שמתאים לקניות, תיק החתלה ליציאה החוצה עם התינוק, דגם ספורטיבי לנשיאת ציוד ספורט ועוד.

בבחירת הדגם הבא שלך, אל תתפשרי על מותגים מובילים וחנות אמינה שמוכרת ומשווקת את העיצובים הטובים והאיכותיים ביותר בתחום, שמתכתבים עם הטרנדים העכשוויים ומציעים גם גרסאות על זמניות ומחמיאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן