ילדים מיוחדים, מחווה מיוחדת: ילדי חינוך מיוחד מפנקים את חיילי צה"ל בפורים

ילדי חינוך מיוחד במחווה לחיילי צה"ל

ילדי החינוך המיוחד מפנקים את חיילי צה"ל: מחווה מרגשת לקראת חג פורים

ילדי החינוך המיוחד באשדוד הפגינו נדיבות יוצאת דופן לקראת חג פורים, כאשר הכינו למעלה מ-100 משלוחי מנות לחיילי צה"ל. הפרויקט המרגש, שיזם אגף החינוך המיוחד בעיר, נועד להנחיל לילדים את ערכי הנתינה וההערכה, תוך שיתוף פעולה ושילוב בקהילה.

באנר דק אסותא

הילדים ארזו באהבה רבה את משלוחי המנות, שכללו מגוון פינוקים: מערכת קפה, מוצרי היגיינה, חטיפים, שוקולדים, אזני המן ועוד. הם אף הוסיפו ברכות אישיות וחמות לחיילים, המוקירים תודה על תרומתם לביטחון המדינה.

יוזמה מיוחדת זו מדגישה את חשיבותם של ילדי החינוך המיוחד ומאפשרת להם להשתלב בקהילה באופן משמעותי.

"הילדים נהנו מאוד מהפעילות והיו גאים לתרום לחיילים ששומרים עלינו", מספרת חן משה, מנהלת גן מצפן. "זו דרך נפלאה להראות להם את הערכתנו ולהפיץ את השמחה של החג. אנו מאחלים לכל החיילים חג שמח וחזרה בשלום הביתה"..

המשלוחים נאספו במרכז טיפולי חינוכי מתי"א אשדוד, ומשם יועברו לחיילים המשרתים בחזית. מנהלת אגף החינוך המיוחד, הגב' טלי מימון, סיכמה: "אנו גאים בילדים ובצוותים החינוכיים על ההשקעה ועל הנתינה. הפרויקט הוא דוגמה מרגשת לשיתוף פעולה מוצלח בין ילדים, צוותים חינוכיים והקהילה, תוך הנחלת ערכי חג חשובים של נתינה, הערכה ושילוב".

המחווה המרגשת של ילדי החינוך המיוחד היא ביטוי מופלא לערבות הדדית, תודה והערכה לחיילי צה"ל, המגנים על המדינה. אין ספק שזוהי פעילות חינוכית חשובה, המעלה את המודעות לחשיבותם של ילדים אלו ומחזקת את תחושת השייכות שלהם לקהילה.

ילדי חינוך מיוחד במחווה לחיילי צה"ל
קרדיט: אדי בן חמו
דובר העירייה
ילדי חינוך מיוחד במחווה לחיילי צה"ל
קרדיט: אדי בן חמו
דובר העירייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן