גיבורי העל אנושיים שתמיד יהיו שם דווקא ב'מצבי חירום'

יום העו''סים הבין לאומי

העבודה הסוציאלית היא מקצוע תובעני ומאתגר, הדורש מסירות, חמלה ויכולת להתמודד עם מצבים קשים. עובדים סוציאליים נדרשים לעבוד שעות ארוכות, לעיתים קרובות בתנאים קשים, ולטפל באנשים המצויים במצוקה רגשית, כלכלית וחברתית

אך למרות הקשיים, עובדים סוציאליים רבים מוצאים סיפוק רב בעבודתם. הם יודעים שהם עושים הבדל משמעותי בחייהם של אנשים, ומסייעים להם להתמודד עם אתגרים קשים ולשפר את איכות חייהם.

באנר דק אסותא

יום העובדים הסוציאליים הוא הזדמנות מצוינת להודות לעובדים סוציאליים על עבודתם הקשה ומסירותם. אנו מוקירים את תרומתם החשובה לקהילה, ומודים להם על שהם שם בשבילנו דווקא כשאנחנו הכי זקוקים להם.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:

"להיות עובד סוציאלי משמעותו לעבוד תמיד ב"מצב חירום" ולהיות זמין וקשוב לכל אחד שצריך אותך. כשהחלה חרבות ברזל, העובדים והעובדות הסוציאליים שלנו הוסיפו לעבודתם הרגילה את הטיפול בכל מי שנפגע מהמלחמה ברכוש, בגוף, היו שם עבור משפחות שאיבדו את יקיריהם ודאגו שאף אחד לא יישאר לבד.

נדרשת כאן רמת אנושיות גבוהה מאוד, יכולת לתמרן בין משימות ולהצליח בכולן בידיעה שיש מישהו שזקוק לך ואתה נמצא שם עבורו בכל עת, כי בחרת להקדיש את חייך לטובת האחר.

יום העוס"ים הוא הזדמנות מצוינת להגיד תודה לאנשים ונשים מדהימים ומדהימות, העושים לילות כימים במצבים שלרגע נדמה שהם בגדר בלתי אפשרי אבל מצליחים הודות ללב ענק, מחויבות ונשמה גדולה. הם עושים זאת לאורך כל השנה, ובמיוחד בחודשים האחרונים, והעיר כולה מצדיעה להם, לגיבורי העל האנושיים שלנו. אשרינו שזכינו בכם ובכן."

יום העו''סים הבין לאומי
קרדיט: עיריית אשדוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן