אשדוד: יום הולדת 76 למדינה בצל אבל

ד"ר יחיאל לסרי, רה"ע אשדוד. צילום: שמוליק דוד

אשדוד תציין את יום העצמאות בצניעות: "לא ניתן לאויב לנצח"

אירועי יום העצמאות באשדוד יהיו השנה צנועים מהרגיל, ללא זיקוקים או במות הופעות גדולות. כך הודיע ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, בהתייחסו למצב הביטחוני הקשה ולכאב הכבד בעקבות המלחמה, החללים והחטופים.

באנר דק אסותא

"עם ישראל חי, חי וקיים, ויש לנו במה להתגאות ביום ההולדת ה-76 של מדינתנו היקרה," אמר ד"ר לסרי. "לכן, נקיים ערב עצמאות צנוע עם אומנים מקומיים, ונצבע את העיר בצבעי האחדות ומעגלים של יחד."

ד"ר לסרי הדגיש כי אשדוד מאוחדת באבל הכבד, ושולחת חיבוק של נחמה למשפחות השכולות ולמשפחות החטופים "אנו מאוחדים באבל הכבד, ומתוכו שולחים חיבוק של נחמה למשפחות השכולות ולמשפחות החטופים והחטופות ובהן גם עמית בוסקילה שלנו, ועומדים לצידן בימים הקשים. מתוך העוצמה הזו, אומה הזוכרת את בניה ובנותיה גם בימי השמחה והכאב, אנו מבטיחים שבשנה הבאה, כשכולם יהיו בבית, נחגוג בגדול יום הולכת כפול למדינה."

החלטתו של ד"ר לסרי עוררה תגובות מעורבות בקרב תושבי אשדוד. חלק מהתושבים הביעו הבנה ותמיכה, ואילו אחרים הביעו אכזבה מהביטול של אירועי החגיגות המסורתיים.

עם זאת, רבים הסכימו כי חשוב לציין את יום העצמאות, גם אם באופן צנוע, וכי יש להביע סולידריות עם המשפחות השכולות ועם החטופים.

יום העצמאות ה-76 של ישראל יתקיים ב-5 במאי 2024.

ד"ר יחיאל לסרי, רה"ע אשדוד. צילום: שמוליק דוד
יאילוסטרציה. ד"ר יחיאל לסרי, רה"ע אשדוד. צילום: שמוליק דוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן