שחרי זורעת אור: ביום המעשים הטובים מאירות את הקהילה בנתינה ואהבה

יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי אשדוד: מפגן של נתינה וחיבור

יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי באשדוד היה יום גדוש בפעילות ענפה וחגיגית, שכל כולה ביטאה את ערכי הנתינה וההתנדבות העומדים ביסוד המדרשה.

באנר דק אסותא

היום נפתח בחלוקת משלוחי מנות מרגשת לחיילי צנחנים. צוות המדרשה ותלמידותיה קיבלו את פני החיילים בשירה ועם דגלי ישראל, תוך שהן מעניקות להם מארזי שי מפנקים שיועברו ללוחמים היקרים בעזה.

תלמידות שכבה ז' בחרו להביע את הכרת התודה שלהן לאנשים החשובים בחיי היום-יום: עובדי המנהלה, צוות המורות ותושבי הרובע. הן הכינו מכתבי תודה מעוררי השראה, חילקו שוקולדים מתוקים ודאגו להעלות חיוך על פניהם של אלו שפועלים רבות למען המדרשה והקהילה.

תלמידות שכבה ח' הפגינו יצירתיות קולינרית מרשימה במסגרת יום מסעדה מיוחד. הן עיצבו את המדרשה באווירה חגיגית, הכינו עמדות אוכל מגוונות ועשירות, והציעו מגוון מנות מעוררות תיאבון, החל מפלאפל ופריקסה ועד קינוחים מפנקים. הצוות והתלמידות נהנו יחד מהאווירה הנעימה ומהטעמים המשובחים.

נתינה ועזרה לקהילה עמדו במרכז פעילותן של תלמידות שכבה ט'. הן התגייסו למלא את המקרר החברתי, תוך שכל אחת הביאה מוצר מזון עבור אנשים נזקקים.

תלמידות שכבת י' יצאו לשתי משימות מרגשות: הן שמחו את ילדי גני הילדים ברובע לכבוד פורים, הכינו עבורם הצגה מרתקת, יצירות צבעוניות, ריקודים שובבים ושירים עליזים. במקביל, הן התנדבו בבית חולים אסותא במחלקת אשפוז ילדים, שם חילקו לילדים ערכות פעילות יצירתיות וישבו איתם יחד, תוך יצירת קשר מיוחד ומעצים.

אווה פרז, תלמידת כיתה ז2, שיתפה את תחושותיה:

"הכנו עם כל הכיתה משלוחי מנות לחיילים היקרים, אליהם צרפנו מכתבים מרגשים. אחד מהחיילים כתב לי הודעה מיוחדת והודה לנו על המחווה. כשקיבלתי את ההודעה, התרגשתי מאוד והרגשתי סיפוק עצום."

תמי בן זקן, מנהלת מדרשת אמית שחרי, ציינה:

"יום המעשים הטובים הוא הזדמנות נפלאה עבורנו בשחרי לחזק את ערכי הנתינה והחיבור בינינו, בין כל חלקי עם ישראל. כל בנות המדרשה היו שותפות במיזמים הרבים שהתקיימו בו זמנית ביום זה, והתגובות הנרגשות שקיבלנו הרחיבו את ליבנו והמחישו את ההשפעה העצומה של נתינה ועשייה משותפת."

יום המעשים הטובים במדרשת אמית שחרי הדגיש את המחויבות העמוקה של המדרשה לחינוך לערכים, נתינה לקהילה ועשיית מעשים טובים. יום זה היווה הזדמנות ייחודית עבור התלמידות לחוות את הסיפוק והשמחה שבנתינה, תוך חיזוק הקשרים ביניהן ועם הקהילה הסובבת.

יום המעשים הטובים- מדרשת אמי"ת
צילום: דוברות אמי"ת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן