מאוחדת: מנהל מחוז דרום, דני מושיוב והרופאה המחוזית, ד"ר יפעת ארליך – סייעו לצוותי הסיעוד לחסן

מנהלים בשטח: מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב והרופאה המחוזית, ד"ר יפעת ארליך, הגיעו למתחם החיסונים באשדוד וסייעו לצוותי הסיעוד להתמודד עם המטופלים שהגיעו להתחסן

באנר דק אסותא

זהו מחזה שלא רואים בכל יום: מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב והרופאה המחוזית, ד"ר יפעת ארליך, הגיעו אל מתחם החיסונים של מאוחדת במתנ"ס ד' באשדוד וביקשו לסייע להם, במהלך העבודה השוטפת. ראשית קיבלו מושיוב – לשעבר מפקד בית הספר לרפואה צבאית וד"ר ארליך – לשעבר הרופאה הראשית של חיל האוויר, הדרכה ממנהלת הסיעוד המחוזית רויטל תורג'מן וממנהלת הסיעוד המרחבית קטי דידיק.

לדברי מנהל המחוז דני מושיוב, "הגענו לתת יד, לסייע לצוותים שעובדים כל כך קשה במשך שעות רבות בכל יום בכדי לתת להם כמה רגעים של מנוחה בתוך העומס הרב. שמחתי לראות כיצד צוותי הרפואה של מאוחדת מעניקים שירות לבבי וקשובים לצרכי המטופלים ואני מודה להם על הפעילות המופלאה והשליחות הנהדרת שלהם בתקופה כה אינטנסיבית. בהזדמנות הזאת אני קורא לציבור להגיע ולהתחסן, לעשות מאמץ ולסייע במאבק הלאומי בנגיף הקורונה".

ד"ר יפעת ארליך, רופאת מחוז דרום במאוחדת: "היענות הציבור המבוגר לחיסון היא גבוהה,  בקרב אוכלוסייה זו הגענו לאחוזי התחסנות גבוהים מאד. לאחרונה אנו מאפשרים גם לקבוצות המבוטחים בגילאים הצעירים יותר להגיע ולהתחסן, זאת בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בשלב זה אנו מתרשמים כי ההיענות  יותר נמוכה. חשוב להדגיש שוב שהחיסון בטוח ומספק הגנה. מצד שני אנו עדים לעלייה מתמדת במגמות התחלואה והתפתחות מחלה קשה גם בקרב צעירים. החיסון היא הדרך העיקרית שלנו להתמודד עם המגפה ואני קוראת לציבור להגיע ולהתחסן".

צילום: תמר בר שלום

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן