לא משאירים אף אחד מאחור: מבצע חיסונים משותף לאיחוד הצלה ועיריית אשדוד

מבצע משותף של מתנדבי ״איחוד הצלה״ ועיריית אשדוד, מציע שירות מיוחד. מתנדבי העמותה יגיעו לאוכלוסייה המרותקת לביתה ויסיעו אותם באמבולנס למרכזי החיסון.

באנר דק אסותא

המתנדבים יאספו את התושבים, ילוו אותם למתחם החיסונים ויחזירו אותם הביתה. המבצע מלמד על האמון הגורף ביתרונות החיסון ובדאגה לכל תושב באשדוד.

בפוסט שהעלה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, תחת הכותרת: "לא משאירים אף אחד מאחור", הוא כותב, "אנו לא מוותרים על אף אחד, נעשה כל מה שדרוש על מנת שננצח את הנגיף, ונסייע גם למרותקי בית הזקוקים להסעה מיוחדת".

הפוסט מציג את היוזמה החדשה והמשותפת של "איחוד הצלה" ועיריית אשדוד, במהלכו יגיעו מתנדבי העמותה אל בתי תושבים אשר לא יכולים לצאת מביתם מסיבות בריאותיות, יסיעו אותם למתחם החיסונים ולאחר קבלת החיסון יחזירו אותם לבתיהם, באמבולנס.

ד"ר לסרי הביע הוקרתו למתנדבי ״איחוד הצלה״ באשדוד, על ההירתמות והסיוע החשוב הזה ומציין כי "בימים הקרובים ייערך מבצע יזום לקביעת תור לחולים המרותקים לביתם". יחד עם זאת הוא קורא גם לתושבי העיר, שכנים ומכרים, ואומר, "אם אתם יודעים על תושב/ת הזקוקים לעזרה בהגעה לקבלת חיסון, אנא חייגו למוקד העירוני 106 ודווחו לנו".

לסרי מציין כי העירייה ערוכה לתת שירות גם ברכבים רגילים וגם באמבולנס של איחוד הצלה אשדוד, כך שכל מי שזקוק לשירות מוזמן לקבלו.

עיריית אשדוד מביעה את אמונה המוחלט בחיסון כמונע תחלואה ומציל חיים ומוכיחה שוב שדאגה ואיכפתיות מניבים תמיד פתרונות יצירתיים שנובעים מתוך ערך של ערבות הדדית ודאגה לתושב. העיקר שנהיה בריאים.

עיריית אשדוד מודיעה: בימים רביעי וחמישי צפויה מערכת חורפית סוערת

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן