הוכתרה האולטרא מרטוניסיטת הראשונה בישראל: עשתה 120 קילומטר של רכיבה על אופניים בדיאליזה פעילה

ספיר הלוי על אופניה במכון הדיאליזה של אסותא

יש לנו אלופה, במסגרת דיאליזה פעילה, פרויקט ייחודי של אסותא מרכזים רפואיים בקרב מטופלי דיאליזה, זכתה אתמול ספיר הלוי מקרית אונו במדליית אולטרא מרתון 120 ק"מ שבוצעו תוך כדי שהיא מקבלת טיפול במכון הדיאליזה של אסותא ברמת החיל.

באנר דק אסותא

את התכנית דיאליזה פעילה, יזמה אסותא בעקבות מחקרים שהראו כי שילוב של פעילות גופנית כחלק אינטגראלי מהטיפול הרפואי הניתן מפחית את תסמיני המחלה ועוצמתם ומשפר את המצב הפיזיולוגי והנפשי של החולים. במסגרת הפרויקט, בזמן טיפול הדיאליזה משלבים באסותא את הפעילות הגופנית בזמן הטפול .

נכון לימים אלה, צוות המחלקה מפעיל 23 משמרות פעילות בשבוע במכוני הדיאליזה של אסותא ברמת-החיל ובראשל"צ (מעל 1000 אימונים בשנה) בקרב כ-140 מטופלים פעילים בתוכנית, ללא עלות, הדיאליזה הפעילה הינה חלק מהאחריות התאגידית של אסותא מרכזים רפואיים הנחשבים לחלוצי הפרויקט בישראל.

לדברי קארן ברונר, M.SC HPE, מנהלת המחלקה לקידום בריאות: ״כחלק מהחדשנות הרפואית באסותא, אנו משלבים אלמנטים נוספים בפרוטוקול הקליני המקובל, שהוכחו כמסייעים להורדת תופעות הלוואי מהטיפול, מניעה משנית של מחלות נלוות ושיפור איכות החיים של המטופלים בהווה”.

ספיר הלוי על אופניה במכון הדיאליזה של אסותא
צילום: יח"צ אסותא
אדוני, ראש העיר: יו"ר מועצת התלמידים מישיבת אמית אשדוד החליף ליום את ראש העיר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן