פעילות שכולה זה"ב: בבית הספר 'שובו עלית' קיימו יום בנושא הזהירות בדרכים

את יום המעשים הטובים ייחדו בבית ספר "שובו עלית" לפעילות בנושא זהירות בדרכים. היה זה יום שיא שכלל פעילות חינוכית, יצירת עבודות דידקטיות, הצגת תערוכה מרשימה והרבה מאוד מחמאות. מנהלת בית הספר מלכי שיינין: תודה לתלמידים שלנו שהוכיחו יכולת מדהימה המשלבת פעילות חינוכית, כישורי יצירה וערכים חברתיים.

באנר דק אסותא

ביום שלישי שעבר, יום המעשים הטובים, המונים השתתפו בפעילות התנדבותית למען הקהילה. גם בית ספר "שובו עלית" נטל חלק במיזם הבינלאומי אלא שהוא ייחד לו נושא: זהירות בדרכים. הצוות החינוכי של תלמידי כיתות א'-ה', השקיע מאמצים רבים בצד הדידקטי ובהכנת יום הפעילות, ואילו התלמידים הביאו את כישוריהם האישיים והקבוצתיים והוכיחו יכולת עבודה מרשימה במגוון תחומי עניין.

"כל תלמיד ותלמידה כתבו סיפור בנושא 'למדתי ונשמרתי' או 'למדתי ונזהרתי', בהתאם לחומר שהם למדו במהלך השנה ובכפוף להנחיית המורה שושי אשר הכינה את החומר המתאים לכל כיתה", אומרת המנהלת שיינין ומציינת כי הרבה מהסיפורים שנכתבו, היו ביטוי לאירועים אמיתיים הלקוחים מהחיים.

בפעילות השתתפו סגנית מנהלת מחוז דרום הגב' אורית אורנשטיין ומנהל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים במחוז דרום אל"מ במיל' אבי אזולאי. השניים התרשמו מאוד מעבודת התלמידים וציינו כי מדובר בפרויקט מושקע ובביצוע מושלם של התלמידים.

בית הספר אף קיבל ציון לשבח מאבי אזולאי על הרמה הדידקטית הגבוהה ועל הצגת הסיפורים כחלק מחוויותיהם האישיות. הם החמיאו על ההפקה המלוטשת שראויה להעניק השראה לבתי ספר רבים, ולעבודה המסורה של הצוות החינוכי והמורה שושי אשר ניצחה על ההפקה כמו גם על התכנית החינוכית במהלך השנה.

במהלך הפעילות הילדים השתתפו גם בחוויה מוזיקלית עם המפיקה מלכה שידלובסקי, ובפעילות בתחום הרובוטיקה כשבנו מכוניות עם מערכות רובוטיות ותיכנתו אותם כך שישמרו על כללי התנועה ונהיגה בטוחה. גם על זה בית הספר זכה למחמאות, כיצד הוא משלב פעילות חינוכית בתחום הזהירות בדרכים עם טכנולוגיות חדשניות כדוגמת רובוטיקה.

שיינין, גאה בתלמידיה ובצוות החינוכי אשר סיפקו הצצה לפעילות המרהיבה שנעשית בין כותלי בית הספר, ציינה כי התוצרים עמדו בזיקה לקורונה ולכללי ההתנהגות הנדרשים, תוך שהתלמידים מביעים משאלה: "הלוואי והרמזורים יהיו כל הזמן ירוקים…".

צילום: בית ספר שובו עלית
ערבות הדדית: קמחא דפסחא לתושבי רובע ג'

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן